هادی حسینی

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

هدف اصلی برای طراحی سایت فروشگاهی در شیراز این است که محصولات و کالاهای فروشگاهی خود را در بستر اینترنت به فروش برسانید. افرادی که در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز فعالیت می کنند به بهترین نحو ممکن به شما می توانند در این زمینه کمک کنند تا بهترین سایت فروشگاهی را داشته باشند.

 

طراحی سایت فروشگاهی در شیراز :

هدف اصلی برای طراحی سایت فروشگاهی در شیراز این است که محصولات و کالاهای فروشگاهی خود را در بستر اینترنت به فروش برسانید. افرادی که در زمینه طراحی فروشگاه اینترنتی در شیراز فعالیت می کنند به بهترین نحو ممکن به شما می توانند در این زمینه کمک کنند.

 

طراحی سایت در شیراز

 

نکاتی در مورد طراحی سایت فروشگاهی در شیراز :

افرادی که طراحی سایت فروشگاهی در شیراز را انجام می دهند به برخی از نکات توجه بسیاری دارند که آنها عبارت می باشد از :

طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

  1. صفحه توضیحات :

شما هر یک از محصولات و کالاهایی که در فروشگاه تان دارید و می خواهید در سایت اینترنتی خود آن را به فروش برسانید را باید کامل معرفی کنید. برای معرفی آنها کارشناسان طراحی سایت فروشگاهی در شیراز صفحه ویژه ای را برای هر کالا طراحی می کنند تا اطلاعات مربوط به کالا در آن صفحه وارد شود. با این راهکار نه تنها بازدیدکننده سریع کالای خود را پیدا می کند، بلکه سئو سایت شما هم به طور کامل رعایت می شود.

  1. راهنمای مسیر :

یکی از نکات دیگری که برای طراحی سایت فروشگاهی در شیراز  اهمیت بسیاری دارد و به آن توجه می کند این است که راهنمای پیدا کردن محصولات سایت را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می دهد. بیشتر سایت هایی که فروشگاهی می باشند و آنها را به عنوان فروشگاه اینترنتی می شناسند، محصولات بسیاری دارند که بازدیدکنندگان در بین انواع آنها که در فروشگاه اینترنتی وجود دارد یکی را انتخاب کرده و خریداری می کنند.

طراحی سایت فروشگاهی در شیراز

  1. چگونگی تصویر محصولات :

تصویری که زمان طراحی سایت فروشگاهی در شیراز برای محصولات فروشگاه روی آنها قرار می گیرد، اهمیت بسیار زیادی دارد. مشتری سایت فروشگاهی به اولین نکته ای که اهمیت بسیاری می دهد تصویر محصول می باشد تا به خوبی بداند چه کالایی را می خواهد خریداری نماید. برای اینکه نظر بازدیدکنندگان سایت خود را جلب کنید، باید از محصول و کالای خود از چندین زاویه متفاوت عکس بگیرید و در درون سایت فروشگاهی خود قرار دهید.

  1. محصولات مرتبط با کالا :

برای طراحی سایت فروشگاهی در شیراز به یکی از نکات دیگری که توجه بسیاری می شود این است که، در صفحه مربوط به هر محصول، محصولات دیگری که با آن کالای مورد نظر شما در ارتباط می باشد را قرار می دهند. از این طریق مشتری با دیگر محصولات سایت هم آشنایی به دست می آورد و می تواند چندین محصول را خریداری کند تا برای او ارسال شود.

 

طراحی سایت در شیراز

 

شما باید برای طراحی سایت شرکتی در شیراز به برخی از نکات دقت بسیاری داشته باشید تا بهترین شرکت را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید. بدون شک تمامی افرادی که صاحب سایت های اینترنتی هستند می خواهند، سایت شان در نتایج جستجوی اولیه باشد تا بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشند.

 

 

طراحی سایت شرکتی در شیراز :

شما باید برای طراحی سایت شرکتی در شیراز به برخی از نکات دقت بسیاری داشته باشید تا بهترین شرکت را برای طراحی سایت خود انتخاب کنید. بدون شک تمامی افرادی که صاحب سایت های اینترنتی هستند می خواهند، سایت شان در نتایج جستجوی اولیه باشد تا بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشند. بر همین اساس باید بسیاری از نکات در طراحی سایت شرکتی در شیراز رعایت شود.

نکاتی برای طراحی سایت شرکتی در شیراز :

برای طراحی سایت شرکتی در شیراز به برخی از نکات توجه بسیاری می شود که آنها عبارت هستند از :

طراحی سایت شرکتی در شیراز

  1. استفاده از تکنولوژی های به روز :

برای طراحی سایت شرکتی در شیراز یکی از مهمترین نکاتی که توسط کارشناسان رعایت می شود ، این است که از برنامه نویسی و نرم افزارهای به روز و پیشرفته استفاده می شود. منطبق بودن سیستم های طراحی سایت با سایتی که طراحی می شود بسیار مهم است و کارشناسان به این نکته دقت بسیاری دارند.

  1. بهینه سازی و سئو :

بدون شک شما هر روزه در اینترنت جستجوهای مربوط به کار و یا زندگی خود را خواهید داشت و هر سایتی که در نتایج جستجوی اولیه برای شما بیاید را باز می کنید. بنابراین یکی از نکات مهم دیگری که طراحی سایت شرکتی در شیراز به آن توجه می کند، این است که سایت طراحی شده را در نتایج اولیه جستجوی گوگل بیاورد. سئو و بهینه سازی سایت اصول و قوانین مشخص شده ای دارد که شرکت های طراحی سایت به خوبی با این قوانین آشنایی دارند.

  1. ظاهر سایت :

یکی از دیگر از مهمترین نکاتی که کارشناسان طراحی سایت شرکتی در شیراز  به آن دقت بسیاری دارند ، ظاهر سایت می باشد. اگر شما وارد خانه و یا اداره ای شوید، بدون شک زیبایی آن مکان اولین چیزی که به مشاهده خواهید کرد. بر همین اساس طراحی سایت هم باید با بهترین گرافیک طراحی شود تا نظر بازدید کنندگان سایت را جلب نماید.

طراحی سایت شرکتی در شیراز

  1. ریسپانسیو بودن :

رعایت کردن ریسپانسیو بودن از دیگر نکاتی می باشد که طراحی سایت شرکتی در شیراز به آن توجه بسیاری می کند. اگر سایت ریسپانسیو شده باشد در بسیاری از گوشی ها، تبلت ها و … با اندازه و طراحی مناسبی باز می شود. گوگل الگوریتم های زیادی دارد و هر یک از الگوریتم ها هم  وظایف متعددی دارند. اگر ویژگی ریسپانسیو بودن در سایت طراحی رعایت شود ، الگوریتم های گوگل سایت طراحی شده را در نتایج اولیه گوگل می آورند.

 

طراحی سایت در شیراز

 

افرادی که به دنبال طراحی سایت شخصی در شیراز هستند باید با تمامی ویژگی های طراحی سایت شیراز آشنایی داشته باشند. طراحان سایت برای اساس استاندارد هایی که وجود دارد یک کسب و کار آنلاین را از صفر می سازند تا افراد درآمد بیشتری از کسب و کار به دست آورند.

 

طراحی سایت شخصی در شیراز :

افرادی که به دنبال طراحی سایت شخصی در شیراز هستند باید با تمامی ویژگی های طراحی سایت شیراز آشنایی داشته باشند. طراحان سایت برای اساس استاندارد هایی که وجود دارد یک کسب و کار آنلاین را از صفر می سازند تا افراد درآمد بیشتری از کسب و کار به دست آورند. طراحی سایت شخصی در شیراز خدمتی می باشد که به وسیله شرکت های مختلفی در استان فارس انجام می شود. از آنجایی که امروزه فضای مجازی نقش بسیار مهمی در زندگی افراد دارد، شما می توانید به وسیله طراحی وبسایت کسب و کار خود را به مشتریان خود معرفی کنید تا کسب و کارتان رونق بگیرد.

ویژگی های طراحی سایت شخصی در شیراز :

برای اینکه با طراحی سایت شخصی در شیراز آَشنایی بیشتری داشته باشید باید ویژگی ها و نکاتی که طراحان سایت زمان طراحی به آنها اهمیت می دهند را به خوبی بشناسید که آنها عبارت هستند از :

طراحی سایت شخصی در شیراز

  1. سئو و بهینه سازی :

یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که طراحی سایت شخصی در شیراز به آن اهمیت می دهد، سئو و بهینه سازی سایت می باشد. زمانی که تمامی قوانین و استانداردهای سایت بر اساس سئو باشد، گوگل به آن رتبه بالاتری می دهد و بر همین اساس سایت در نتایج اولیه جستجو باز می شود. محتواهایی که در سایت آورده می شود باید تمامی بر اساس اصول و قوانین سئو تدوین شده باشند تا الگوریتم های گوگل آن محتواها را بپذیرد و سایت را در نتایج اولیه جستجو بیاورند. یک کلمه کلیدی خاص که بیشتر کاربران آن را جستجو می کنند باید در سایت شما وجود داشته باشد.

  1. گرافیک :

گرافیک به کار رفته شده برای طراحی سایت دارای اهمیت بسیاری می باشد و بسته به نوع کسب و کار اینترنتی که شما دارید باید یکی از بهترین انواع گرافیک در سایت شما به کار برده شود. طراحی سایت شخصی در شیراز با شما در مورد گرافیک مد نظرتان مشورت خواهد کرد و یکی را که شما بیشتر می پسندید را برایتان به کار می گیرد.

  1. سرعت سایت :

هر فردی زمانی که می خواه سایت مورد نظر خود را باز کند اگر سرعت آن پایین باشد از ورود به آن سایت پشیمان می گردد. بر همین اساس از دیگر ویژگی هایی که طراحی سایت شخصی در شیراز به آن اهمیت می دهد سرعت سایت می باشد. بدون شک سرعت سایت در جذب و افزایش تعداد کاربران تاثیر بسیاری دارد.

 

بسیاری از افرادی که کسب و کارهایشان از حساسیت بیشتری برخوردار است باید به دنبال طراحی سایت حرفه ای در شیراز باشند. شرکت های طراحی سایت در شیراز از پیشرفته ترین و بهترین نرم افزارها برای طراحی سایت های حرفه ای استفاده می کنند تا مشتری از نتیجه کار رضایت داشته باشد.

 

طراحی سایت حرفه ای در شیراز :

بسیاری از افرادی که کسب و کارهایشان از حساسیت بیشتری برخوردار است باید به دنبال طراحی سایت حرفه ای در شیراز باشند. شرکت های طراحی سایت در شیراز از پیشرفته ترین و بهترین نرم افزارها برای طراحی سایت های حرفه ای استفاده می کنند تا مشتری از نتیجه کار رضایت داشته باشد. ویژگی هایی که طراحی سایت حرفه ای در شیراز باید داشته باشد بسیار  مهم است و در واقع بر اساس آن ویژگی ها سایت ها حرفه ای به شمار می روند. طراحی سایت در شیراز به حرفه ای بودن سایت ها اهمیت بسیاری می دهد و تمامی تلاشش حول این محور می باشد که سایت ها حرفه ای طراحی شوند.

ویژگی های طراحی سایت حرفه ای در شیراز :

برخی از مهمترین ویژگی های طراحی سایت حرفه ای در شیراز  عبارت است از :

  1. طرح و نقشه :

یکی از مهمترین ویژگی های که طراحی سایت حرفه ای در شیراز دارد این است که طرح و نقشه آن  بر اساس استانداردهای مشخص شده ای می باشد. طرح و نقشه سایت های حرفه ای باید به گونه ای باشد که بعد از ورود بازدیدکنندگان به سایت آنها متوجه عملکرد و اهداف سایت شوند.

طراحی سایت حرفه ای در شیراز

  1. نمایش اطلاعات مهم :

از دیگر ویژگی های مهم که طراحی سایت حرفه ای در شیراز به آن دقت بسیاری دارد این است که اطلاعات مهم را در صفحه اصلی و نمایش عموم  می گذارد. بدون شک زمانی که بازدیدکنندگان وارد سایت شما می شوند در ابتدا به دنبال محصولات و خدمات اصلی هستند که در سایت قرار داده اید. به همین دلیل باید در صفحه اصلی این خدمات و اطلاعات وجود داشته باشد.

  1. اطلاعات تماس در چشم باشد :

یکی از نکات دیگری که اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به آن توجه شود، این است که آدرس و اطلاعات تماس در وب سایت قرار داده شود. بازدید کنندگان زمانی که وارد سایت شما می شوند، هرگز نباید به دنبال شماره تماس و اطلاعاتی سایت شما باشند، بلکه این گزینه باید بین قسمت های اصلی سایت وجود داشته باشد.

طراحی سایت حرفه ای در شیراز

  1. امنیت :

یکی از ویژگی های مهم دیگری که طراحی سایت حرفه ای در شیراز به آن دقت بسیاری دارد امنیت سایت می باشد. افرادی که کسب و کارهای حساس و مهمی دارند و مایل هستند برای کسب و کار خود وبسایت راه اندازی نمایند، باید امنیت سایت شان تضمین شده باشد. اگر بر روی سایت آنها یک گواهی امنیت وجود داشته باشد بدون شک اعتبار سایت آنها  افزایش پیدا می کند و همچنین از اینکه سایت آنها در امان می باشد خیالشان راحت است.

 

شما برای طراحی سایت ارزان در شیراز باید دقت داشته باشید که تمامی ویژگی های سایت و استانداردهای مشخص شده در آن رعایت شود. طراحانی که در شرکت های طراحی سایت در شیراز فعالیت می کنند تمامی اصول و قوانینی را که باید برای طراحی سایت رعایت شود را اجرا می کنند.

 

طراحی سایت ارزان در شیراز :

شما برای طراحی سایت ارزان در شیراز باید دقت داشته باشید که تمامی ویژگی های سایت و استانداردهای مشخص شده در آن رعایت شود. طراحانی که در شرکت های طراحی سایت در شیراز فعالیت می کنند تمامی اصول و قوانینی را که باید برای طراحی سایت رعایت شود را اجرا می کنند.

نکاتی در طراحی سایت ارزان در شیراز :

برای طراحی سایت ارزان در شیراز کارشناسان به برخی از نکات توجه بسیاری نشان می دهند که این نکات عبارت هستند از :

طراحی سایت ارزان در شیراز

  1. رنگ بندی جذاب :

یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که کارشناسان برای طراحی سایت ارزان در شیراز به آن دقت می کنند رنگ بندی سایت می باشد. استفاده صحیح از رنگ ها جذابیت سایت را بسیار بیشتر می کند و هر فردی جذب سایت شما می شود. موضوع سایت در انتخاب رنگ نقش بسیار مهمی دارد و به این مسئله توجه زیادی می شود، به عنوان مثال سایت هایی که علمی آموزشی هستند باید رنگ بندی ساده ای داشته باشند.

  1. اهمیت به نوع سایز و فونت :

از دیگر نکاتی که زمان طراحی سایت به آن توجه بسیاری می شود استفاده کردن از فونت خوانا می باشد. زمانی که میزان خوانایی یک متن بالا باشد، هر فردی می تواند آن را مطالعه نموده و جذب ادامه آن گردد. اگر مطالب سایت شما بیش از اندازه ریز باشد افراد جذب آن نمی شوند و از ماندن در سایت پشیمان می شوند.

طراحی سایت ارزان در شیراز

  1. مسیریابی آسان در منو :

کارشناسانی که طراحی سایت ارزان در شیراز را بر عهده دارند، زمانی که سایت شما را طراحی می کنند به مسیریابی آسان سایت دقت بسیاری دارند. در برخی از سایت های ایرانی زمانی که کاربر می خواهد به بخش مورد نظر خود برود نمی تواند آن را پیدا کند، همین مسئله رتبه آن سایت را بسیار پایین تر می آورد. بر همین اساس باید به بخش منوهای سایت توجه بسیاری شود تا رضایت بازدیدکننده از سایت شما بالاتر برود.

  1. استفاده از تصاویر با کیفیت :

هر سایت که در هر زمینه فعالیت داشته باشد، نیاز به تصاویر خواهد داشت. افرادی که طراحی سایت ارزان در شیراز را بر عهده دارند از بهترین و با کیفیت ترین عکس ها و تصاویر در سایت شما استفاده می کنند. ظاهر مناسب در سایت بسیار اهمیت دارد و به همین دلیل باید بهترین عکس ها و مناسب ترین آنها را انتخاب نموده و در سایت قرار دهید.

 

طراحی سایت در شیراز

 

انواع طراحی سایت »

  • طراحی سایت‌ های ثابت (Static Website)
  • طراحی سایت‌ های پویا (Dynamic Website)
  • پورتال‌ها (Portal)
  • طراحی سایت‌های فلش
  • طراحی سایت با وردپرس

 

طراحی سایت با وردپرس

در رابطه با طراحی سایت با وردپرس، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای راه‌اندازی و ایجاد سایت‌ها و وبلاگ‌هاست. وردپرس به زبان برنامه‌نویسی PHP نوشته شده و توسط MySQL نیز پشتیبانی می‌شود. در حال حاضر بیش از ۷۶ میلیون وب‌سایت در جهان با این CMS راه اندازی شده‌ است. وردپرس برای پیاده‌سازی انواع وب‌سایت‌ شخصی، وب‌سایت‌ خبری، وب‌سایت‌های عکاسی، معرفی مشاغل، طراحی سایت فروشگاهی، سایت‌های اجتماعی، دانشگاهی و … استفاده می‌شود. استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس مزایای فراوانی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

 وردپرس

● کاهش هزینه: ساخت سایت با وردپرس هزینه زیادی نمی‌خواهد. همچنین دیگر لازم نیست برای هر تغییری به طراح سایت مراجعه می‌کنید.

● ظاهر زیبا: علاوه بر وجود قالب‌های بسیار زیبای موجود در اینترنت، وردپرس برای شما امکان ساخت قالب سفارشی را نیز فراهم می‌کند.

● مدیریت آسان: مدیریت سایت بسیار آسان است و به هیچ برنامه جانبی نیاز ندارد.

● سئو عالی: وردپرس به‌صورت کاملا استاندارد کدنویسی شده که باعث بالارفتن سئو سایت شما می‌شود. همچنین پلاگین‌های متعددی برای بالارفتن سئو نیز ارائه داده است.

● به روزرسانی رایگان: وردپرس یک سیستم کاملا رایگان است. در هر لحظه می‌توانید آخرین نسخه آن را دانلود و به راحتی نصب کنید.

● امنیت: وردپرس از امنیت بالایی نیز برخوردار است، تیم وردپرس هر لحظه مشکلات امنیتی را رصد می‌کنند و در نسخه‌های جدیدتر برطرف می‌کنند. همچنین پلاگین‌های متعددی برای امنیت بیشتر نیز ارائه شده‌اند.

● انعطاف‌پذیری: وردپرس منعطف‌ترین سیستم مدیریت محتواست که برای شما امکان طراحی و تغییر را فراهم می‌کند.

 

سفارش طراحی سایت : 

از طریق واتس آپ : 09379439934 – هادی حسینی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *